Avslut på dagen.

Jo jag tycker vi kan stryka ett streck över denna dag.
klockan är snart midnatt och då är det tydligen en ny dag.

EN NY DAG MED NYA ÖH ? Ja inte vet jag..
Tänkte låta smart där.. men det sket sig.

Jag ska orka lyfta mitt arsle från denna stolen och hoppa
i säng med mina två underbara barn nu.
Eller snart.
HJo alldeles snart...

Snart är det jul också...inge kul. Gillar inte julen.
Bara lite. Maten och och gemenskapen med familjen typ.
Också denna tid på året jag brukar sova över "hemma" hos
mamma lite oftare.
Annars är jag hemma i min ALLDELES för lilla lägenhet och kollar på min mini tv.
Eller sitter på min mini dator eller steker nån köttbulle i min ministekpanna.

Yes, yes.

Nu ska jag mysa på med världens bästa TarZan och SnooZie! <3 <3 <3


God natt !
och
På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0